2009. november 4., szerda

Temetésem körülményei


Azon gondolkodtam ma, hogy oltani, nem oltani, oltani, nem oltani... Ehhez hozzá tartozik, hogy soha nem oltattam magam influenza ellen, úgy voltam vele, legalább erősödik az immunrendszerem. Megfázva voltam minden évben, de szerintem egyik sem volt influenza.
Ma beszélgettem a kollégákal - mindennapos kapcsolatban állnak kórházakkal, tüdőgondozókkal-, konkrétan megkérdeztem, mi a véleményük, mert most elgondolkodtam ezen a H1N1 oltás dolgon. Legfeljebb, ha heves ellenreakcióm lesz (ami többeknél előfordult, kórházba kerültek magas lázzal, nem egyen közülük veszélyes állapotban), akkor max. két hétig nem jövök, és itthon lógatom a lábam, és várom a főnök szekrényéből az alkoholos fertőtlenítőket... Azt mondják, hogy olyan információkat kaptak, hogy eszükbe ne jusson az oltás. Ők attól tartanak, ha lebetegszem az oltástól, akkor soha többet nem megyek... Mondtam nekik, hogy há' akkor kibabráltam veletek, mert tél van osz' drága a virág... Rögtön jött a válasz, ez nem kifogás, ha velük akarok kiszúrni, keressek más módszert, mert egyik kolléga szülei virágokat termesztenek, úgyhogy val'szeg olcsón megoldják, és különben is menjek a fenébe, nem akarnak temetésre menni.
Úgyhogy most itt állok kétségek között, és arra várok, hogy Őzi barátném megkapja, és megtudjam, rá milyen hatással volt. Receptje már van, egy patikáig, majd a háziorvosig kéne elslattyognia.

6 megjegyzés:

  1. Te...! Hallod...! Odahaza ennyire kemény az élet?! Inkább gyere ide. Most pl. együtt nézhettük volna a tűzijátékot városszerte... Mikor jössz már ki?! :))

    VálaszTörlés
  2. Hát, az a baj, hogy szerintem te hazajössz, mire én kimegyek, hacsak nem maradsz tovább a suli után. :) Nekem még csak repjegyre valóm van meg, meg azon túl valami, de a sulira még nem elég (csak a fele kb.), plusz megélhetés. De ha lesz nyelvvizsgám, lehet, hogy inkább melót keresek, és akkor nem kell annyi anyagi fedezet.

    VálaszTörlés
  3. Én inkább kivárok... ráadásul még hónapokig tart, míg lesz itt elég vakcina, addig csak a veszélyeztetett embereket oltják. Addig pedig kéztörlőzünk, tömegtől távol tartjuk magunk, ilyesmik... A fene akar magába furcsa dolgokat nyomatni. Nem vagyok meggyőzve!

    VálaszTörlés
  4. Az a baj, hogy engem sem győztek meg. Nagyim megkapta kedden, és HÁLA Istennek, még semmi baja... Gondolom azért ezután már nem is lesz, ha 24 óra alatt nem lett. De szóltam neki, ha valamije fáj, vagy lázasnak érzi magát, azonnal csengessen a nővérért.

    VálaszTörlés
  5. Jelezném, hogy nekem sem influenzám van mint kiderült, hanem fáj a torkom. Röhögni nem ér, hogy hát ezt érezhettem volna: olyan piros a torkom, hogy attól volt a láz, amitől az orvos influenzát látott... Na, de nem szúrt.
    És itt is olyan eltérő vélemények keringenek, hogy én kivárom, még ha egy egész virágboltot kell is felvásárolnom, míg a többiek túlesnek rajta.

    VálaszTörlés
  6. Nem nevetek. Ki tudja, lehet, hogy a H1N1-nél is fájhatna a torkod. Utálom ezt a hajcihőt körülötte. Legyen már tavasz. :) De hogy a szopogatós tablettáktól miket álmodsz...

    VálaszTörlés