2009. november 5., csütörtök

A magyar helyes számlakibocsátás

Aki a mellettünk lévő MOL kúton tankol.
Máté és Moha mondta, hogy valaki kitöröltette az összes céges címet a törzsből. Igazából jól tette.
Azt beszéltünk, hogy kéne csináltatni egyet, ami jó, hibátlan, és azt letároltatni, hogy legyen ügyfélkódunk. Moha azt mondja, hogy most nem tárolták le, és nincs, ami volt, az másik céget takar már.
Ha valaki kimegy tankolni oda, és véletlen sikerülne nekik helyesen beírni a cég adatait, rendszám nélkül, kérjen már ügyfélkódot. Akkor kinyomtatnám, és mindenkinek odaadnám. Ha ezt a számot bemondjátok, akkor nem fordul elő, hogy rossz adat kerül a számlára. Egy májusi számlát most októberben sikerült javíttatni (negyedszeri visszaküldésre) a központi irodával…
Elvileg ki kell, hogy férjen a cégnév, láttam már Internacionale-nak is írva…

Z levele:
Az elmúlt héten nálam szakadt el a cérna! Nem részletezem a helyes számla kibocsátásával járó tortúrát, és a PF MOL kútnál szolgálatot teljesítő kutasok IQ szintjét. Ugyan én egy szóval sem emlegettem, hogy a céget töröljék az adatbázisukból, de nagyon jól tették!
Holnap úgy is tankolnom kell, és ha nem késő, én elvállalom a helyes adatrögzíttetést, és új ügyfélkód generáltatást. Ha sikerül, az ügyfélkódot „közkincsé” teszem.

Egy nappal később
Z levele:
A ma reggeli műszak, a helyes adatrögzítési feladatot sikeresen megvalósította, ám az új ügyfélkód visszakeresését NEM TUDTA megoldani.
Mint kiderült a céget csak az egyik „kinti” gépről törölték, én meg a másik „kinti” géphez kerültem fizetni, amelyben ugyanúgy 1 millió bxxxx, B-xxx, stb… van.
A 15 perc után a „hölgy” feladta, felírta a telefonszámomat, és félig könnyes szemmel megígérte, hogy ha ott lesz a „FŐNÖK” (aki a benti gépen megoldja) felhív.
Mosolyogva és boldogan távoztam.
JAVASLAT: ADJUNK NEKIK MÉG 1 ESÉLYT, mondjuk hétfőig, és ha mégsem képesek megoldani, SENKI SE TANKOLJON TÖBBET A PF MOL KÚTNÁL!
(magam részéről soha többet nem tankolok ott)

G levele:
Felhívtak a MOL kútról hogy a kódunk 1 azaz egy ennél egyszerűbbet nem tudtak adni.

Brazil szappanopera...

2 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen történeteket :-) jó olvasni, hogy kitartóak voltatok .-)tetszik a No. 1. :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát, mikor már negyedszer küldtem vissza ugyanazt a számlát, inkább odatelefonáltam... Körülbelül fél órát magyaráztam a nőnek, hogy mit kell leírnia a számlára. Ugyanis ugyanezen a telephelyen van egy hasonló nevű cég, akiknek szintén volt gépkocsijuk, de mire a nő felfogta, hogy az nem a mienk, semmi közünk hozzá, sőt a CPQ rendszámút is már eladtuk x éve... Hát, nem volt egyszerű...
    Aztán be akarta magyarázni, hogy mi vagyunk a hibásak, mert elfogadtuk így a számlát. megkérdeztük tőle, hogy akkor mit javasol, amikor azt a választ kapjuk, hogy nem tudja kijavítani a kutas, mert ő nem sztornózhat számlát, főnök meg nincs... Még csak az APEH-kel sem lehet egy ilyen céget megfenyegetni, mert egész évben ellenőrzik őket, és milliárdos forgalmik van... Magasról le fogja tojni, hogy az egyik kútnál nem tudnak számlát sztornózni. Kíváncsi lennék, ha ugyanezt eljátszaná NZ-ben egy kutas, milyen következményei lennének.

    VálaszTörlés