2009. november 13., péntek

Hogy többek közt miért utálom ezt az országot

Mai nap két dolog, az egyik még tegnapra vezethető vissza.
Ebben az évben kafeteria rendszerben kapunk bizonyos juttatásokat. Egy éve írtam arról is, hogy miért nem örülünk neki (pl. nem kérdezték meg, kinek mire lenne szüksége, mit tudnánk hasznosítani, például a havi 4000 forintos nyugdíjpénztárral baromira nem megyünk semmire, főleg az, akinek máshol van a számlája...)
Az egészségpénztáras befizetést még úgy-ahogy tudjuk hasznosítani, bár, egyik kollégámnak 50 ezer forintja áll a számlán, mert ő ezt sem. Nekem szükségem van kontaktlencsére, ezért vettem egy nagy adagot, amúgy is akciós volt, 3-at fizet 4et kap, 30 ezer ft. Ollé. Kértem számlát. Augusztusban (!) be is küldtük. Tegnap írtam egy e-mailt nekik, hogy miért nem fizették ki még a mai napig. Visszaírt egy hölgy, mert hiányzik a szakorvosi javaslat. Ahan, még az is kell. Apróbetűs rész, mindegy, eddig nem értek rá szólni, e-mailt küldeni, akármi, ingyen használják a pénzemet, bezzeg a hülye biztosítási ajánlataikkal ráérnek külföldön hívogatni. Felhívtam a szemészemet, nagyon szívesen kiállított egyet, elfaxolta, beszkenneltem, elküldtem e-mailben, megkérdeztem, hogy jó lesz-e. Azt a választ kaptam, hogy igen, jó lesz.
Mit ad isten, ma jövök haza. Postaláda. Küldtek egy szerelmes levelet november 5-i (!) keltezéssel, hogy addig nem írják jóvá, míg nincs szakorvosi javaslat... Nana, mondom, már gyanús. Megnéztem a borítékon a feladás dátumát... November 12-e (!). Tegnap. Ezek teljesen hülyének néznek?

A másik sztori mindennapos a közértünkben történt. Ki van téve egy áru, vagy az ára nincs feltüntetve, vagy úgy vannak kitéve az áruk, és az árak, hogy az megtévesztő, és persze hogy a vásárló kárára. Példa. Imádom a mogyorót. Nem a földit, hanem az ún. törökmogyorót, azt a kerek szemű csonthéjjasat. Megláttam a polcon. Alatta a felirat, mogyoró, nem sózott. 134 ft. Na, ez már gyanús volt, rutinos mogyoróvásárló lévén, minimum 400-ra saccoltam. (közel s távol sehol másik mogyoró, nem én néztem el). Sejtésem beigazolódott, a pénztárnál 300 valamennyit blokkoltak...
A DM-ben egy árunak az árát nem találtam. A fogyasztóvédelmi szerint elhozhattam volna ingyen.

5 megjegyzés:

  1. Cat, a nyugdíjpénztárral kapcsolatban: ez nem úgy van, hogy ha elmész a cégtől, akkor átviheted az összeget a saját pénztáradhoz?
    A költségjóváírás viszont no komment :)...

    VálaszTörlés
  2. Manka, ha levonták a költségeket, akkor utána nem lenne mit átvinni másik pénztárba... :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Egy elütés miatt töröltem az előzőt...Szóval:

    Tudod én az üzletben reklamáltam volna és szigorúan a csak kitett, ott feltüntetett árat, lettem volna hajlandó fizetni!

    VálaszTörlés
  5. Na azért engem se kell félteni, szóltam. :)Már gondoltam rá amúgy hogy viszek magammal fényképezőgépet és fotózni fogok bizonyíték gyanánt. De most tényleg legyek ilyen rosszindulatú? Áááá :)Pedig megérdemelnék.

    VálaszTörlés