2009. november 18., szerda

Átálltam

Azt hiszem, már most átálltam Új-Zélandi időszámításra. Hajnali fél 3-kor még fenn voltam. Akkor néztem meg az órát legutoljára. És még utána jó ideig nem aludtam. Délutánonként bezzeg el akarok aludni. Mi van mááár?

Reklám következik.
Kolléga tesója, kiment pár hete Új-Zélandra. Aucklandban van, aki tudja, vegye fel vele a kapcsolatot és vigye kirándulni. :D (Fú de fog most engem utálni ;)) Azt hiszem, nem nagyon ismer ott kint senkit, akivel összeállhatna egy túrára - bár ezt konkrétan elfelejtettem megkérdezni ma skype-olás közben, mert linkeket küldött, ahol esetleg barátságokra tehet szert az ember. Eddig egy NZ bennszülött "ismerősöm" van Christchurchben, a Taggedről, de ha valaki tud valami normális oldalt, ahol nem csak arabok kíváncsiak szőkeségünkre (...), örömmel fogadnám, fogadnánk.

3 megjegyzés:

  1. Van egy pár fórum, ahol érdemes próbálkozni:

    http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9027804

    vagy egy új, ami csak most indult:

    http://ausztralia.net/viewforum.php?f=22&sid=28c6a93e3bcbac1bb9d3ff0ed5ecbd04

    De írhat nekünk is, ha magyar társaságra vágyik:

    csanad.novak at gmail pont com

    Szombaton éppen közös bográcsozást tervezünk, a konténer megérkezésének örömére - szeretettel várjuk.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok,
    Koszi Cat! Ezzel megleptel egy kicsit...
    Viszont :)))))) neki!

    Csanad,
    koszi a likeket, olvasom oket egy ideje. Mondjuk ugy, hogy kepben vagyok. :)
    Tetszik a bogracsozas otlete...

    Agi
    http://nzkalandok.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Ági, Csanád. Csanád, Ági... :D Örülök, hogy találkozni fogtok. Üdvözlöm a "konténeres embert" is. :D
    Én még nem ismertem ezeket a linkeket, na de ami késik, nem múlik... ;)

    VálaszTörlés