2014. április 28., hétfő

42. nap

Hétvégén meg kellett tapasztalnom, hogy sok az ősz hajszálam. Végrendeletet kéne írnom. :D
Ma kaptam e-mailt az asztalostól is, hogy milyen fogantyúkat szeretnék. Hö. Miből lehet választani? :D

Persze a hétvége sem telhetett el veszekedés nélkül. Anyám közölte, hogy nem tehetem a konyhába a 3in1 kávét, csak a nekem kijelölt egy db fiókba, mert "nincs hely, nem féééééér..." Szerinte minden az én cuccommal van tele. Van egy 9m2-es szobám, amiből egy fal ablak + teraszajtó, egy másikon szobaajtó. Neki van egy 4*5-ös szobája, + az egész konyhaszekrény. És az én cuccaimmal van tele az egész lakás. Közöltem vele, hogy oké, de akkor inni se akarj belőle, ha nem fér.
Örüljek, hogy van egy szobám, szerinte, és nem kell albérletbe mennem. Hű, na mondom itt az én időm, közöltem vele, hogy ha szeretné, hogy elköltözzek, csak szóljon, már megyek is.... :D De akkor nekem ne siránkozzon, hogy nem hall rólam, nem vagyok vele, keveset lát, mert most is ezt csinálja... Na akkor még úgy se fog... És akkor biza anyagilag se számíthat rám többet, mert akkor kell a pénz az albérletre.
Na ilyenkor elhallgat. Egy darabig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése