2014. április 1., kedd

Állunk a betonban

... és pallón közlekedünk. Egész jól megszoktam, hiányozni fog. :D
Egyik nap mondtam barátnőmnek, ha nagyon szeretnek az angyalok, húsvétra az én részem meglesz. Hát, a burkolókon nem múlik, azt hiszem. A csempeáruházon annál inkább. Összetörték az egyik dekoromat, úgyhogy újra kell rendelni. 2-3 hét. Hurrá.
Anyám cucca is a héten érkezik, de hogy melyik nap, azt nem tudni.
A bútorom sem biztos, hogy kész lesz, mert az asztalos nem lesz 11 napot, ami azt jelenti, hogy valamikor 13-a környékén melózik megint. Lehet, csak húsvét után fog hozzá. Pedig már nem akartam visszavinni a régi bútort a szobámba, főleg az ágyat nem.
Közben meg is fáztam, mert a beton miatt le vannak szedve az ajtók, csak bejárati és a szobaajtó van meg. Ablakok is nyitva. Én meg rohangálok a hidegben a fürdőszobába ki és be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése