2014. április 18., péntek

32. nap

Nehezen megy a felújítás...
Tegnap, mikor hazaértem, a piás festő még ott volt. Pont akkor szerelték anyám zöld konyhabútorát. Az meg a létra tetejéről üvöltözött, hogy hajrá Fradi. Utána meg jajveszékelt. Tüntetően nem foglalkoztam vele, nem kérdeztem meg mi baja van, mintha nem is lenne ott.
Ha tudná, hogy arra várok, hogy valami nagyot hibázzon, és kirúghassam. Eddig csak azért nem tettem meg, mert nem én boltoltam vele, hanem anyám.
A villanyszerelő is mondta ma reggel, hogy nem szabad leszedni a kapcsolókat, mert veszélyes. Mondtam neki, hogy biztos a festő szedte le. Azt mondja, mondjuk meg neki, ne tegye, mert ha valaki belenyúl, őt veszik érte elő. Ha tudná, hogy nem bánnám ha a piás belenyúlna... Halálát nem kívánom, de legalább lenne ok, amiért hívhatnék mást. :)

Reggel eljött Gabesz az asztalostól lemérni a bútor helyét. Nem mert időpontot mondani, hogy mikor lesz kész. :D Azt mondta, majd a János felhív. :) Ez a másik, amitől tartok, vajon olyan lesz, e, amilyenre gondoltam.

Anyám konyhabútorára meg veszek egy napraforgót. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése