2014. április 2., szerda

Amikor az is baj, ha túl korán jön a burkoló

Az ember azt hinné, hogy a mai válságos gazdaságban, amikor nem nagyon pörög az üzlet - legalábbis a kereskedők erre panaszkodnak -, az üzletek arra törekednek, hogy mindent a vevő feneke alá tegyenek, hogy az visszatérő ügyfél legyen, vagy ajánlja őket másoknak.
Hát nem. Óriási tévedés.

A csempebolt, ahol a járólapomat vettem, elrontotta a dekor csomagomat. 4 kis kocka zárócsempére lett volna szükségem és 8 hosszúra a mintához. Helyette kaptam 12 hosszút.
Gondoltam, nem cserélem vissza, megtartom a 4 plusz hosszút, történhetnek balesetek, és hát, akkor legyen tartalék. Na de a négy kis kocka kéne. Felhívtam a pasast, hogy gond van.
Ott kezdett gyanús lenni, hogy javasolták, hogy vágjunk a hosszúból oda kockát.
Mi vaaaan?
Mondom ember, te a hosszúból nem fogsz olyat vágni, ami odaillik. Nah, megígérte, hogy utána jár, van e máshol raktáron, szólt, hogy kb. csütörtök magasságában meglesz. Megkértem, hogy ha megvan, akkor vigye el egy kollégámhoz, mert egy helyen laknak, és majd ő behozza nekem. A dolog sürgős, a burkolók sokkal, sokkal gyorsabban haladnak, mint ahogy előzőleg mondták, kb. 2 héttel előrébb járunk (ld előző bejegyzések).
Segítőkész volt. Eddig rendben is lenne.

Csütörtökön felhívtam. Hívjam pénteken. Pénteken felhívtam. Mindjárt megnézi, pár perc. Fél óra múlva visszahívtam... Nem veszi fel. Kb. négyszer próbáltam, mire felvette a munkatársa. Hát, ő nem tudja, szerinte a kolléga most ment hátra megnézni, neki csak a kezébe nyomta a telefont.
Végre beszéltem vele. Azt mondja, 3 megvan, de nem tudja, hol a negyedik. Kezdtem elveszteni a fonalat. Három megvan, de a negyedik nem? Hát, lehet, hogy valaki leejtette, és összeseperte. :o ???
Végül megbeszéltük, hogy a meglévő hármat elviszi a kollégámhoz, hogy legalább az meglegyen. Egyet meg megpróbálunk akkor beszerezni.Közben én is hívtam a gyártó nagy forgalmazóit itt, Magyarországon, de sehol nem volt.
Tegnap este anyám csempéjét is meghozta egy másik kereskedő. Faszi nagyon rendes volt, mondta, hogy ő is utánanéz, ha nincs, megrendeli ő nekem, de mondta, hogy lehet, hogy így nem rakják le addig a burkolók, mert ugye a gyártás során mm eltérések és szín eltérések lehetnek, sajnos. Hurrá! Az szép lesz.

Mondanom sem kell, kedden az első kereskedő nem vitte el a kollégámhoz azt a hármat... Kezdek kételkedni, hogy egyáltalán az a három megvan. Sumák!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése