2014. május 7., szerda

51. nap

Tegnap megkaptam a szekrényt a bútorok közül. Gabóca csak azt felejtette el, hogy állítható magasságú polcokat kértem. :D Szegény, furkálhatott még egy pár likat ott helyben, és még fog is. Mondjuk felcipelni sem volt semmi... Este át is pakoltam a ruhákat, de még vagy 30 db fogast kell szereznem az akasztós részbe.
Anyámmal átküzdöttünk néhány bútordarabot, de ideges lettem, mikor hiába mondom neki, mit csináljon csak nem azt csinálja...
 A következő harci feladat (vállfán kívül), hogy gyékényládát szerezzek még a szekrénybe, amibe cserélgetem majd a téli-nyár göncöket.
Nem is annyira a pakolással van bajom, hanem a vásárlással. Elmenni, megvenni, hazacipelni... Bah... Rémes. A pakolás jobb, amikor látom, hogy minden szépen a helyére került.

Holnap pakolnak anyám szobájából. Nem tudom, mit fognak alkotni majd, mit hova tesznek, de majd anyám kitalálja, nem szólok bele. :p Elég volt a 4 napos hétvégén a törékeny cuccokat elsüllyeszteni a beépített szekrénybe (gondoltam is rá, ha leszakadna, sok gondom megoldódna...) lerámolni a teraszt, meg a rahedli könyvét az első emeletről a garázsba. Izomlázam lett mint állat.
Már azt sem értettem, miért kell a teraszt lerámolni, mikor a műanyag vackoknak, meg edényeknek mindegy, ha ott áznak, ahogy eddig, és nem foglalnák a garázsban a helyet. de nem szóltam, mert legalább eltűnik a teraszomról a kupi. Anyám azzal indokolta, hogy meg akarja csináltatni a teraszt is. Járólap megvan, de a burkoló még nem tudja,mikor jönnek.
Nem szóltam csak egyszer amiatt is, hogy anyám kitalálta, a folyosóról is lerámoltat, és oda viteti ki a szekrénysorát. Nem tudom, a fiúk vállalják e majd a sok könyv meg egyéb cucc le vitelét, de ez már legyen anyám dolga. Ugyanis rájöttem, ha megoldja, csak jó lesz, mert akkor, ha visszakerül a szekrénysora a szobába, üres lesz a folyosó, és nem lesz tele a sok vackával.

Szombaton elvileg jönnek a festők. Akkor leszek 19. Hogy hányszor, az már mellékes. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése