2014. április 15., kedd

29. nap

Tegnap mondtam épp a barátnőmnek, ha terhes lennék, nem számolnám így a napokat.
Tegnap megvettem a festéket. Végignézegettem a színskálát fényben, lámpafényben, sötétben. A halványabbak fakónak tűntek nekem, de a szakik azt mondták, felkenve, nagy felületen meg sokkal erősebb lesz, mint így a fali picike mintán. Mindegy, bevállaltam a sötétebb, de legalább élénkebb színeket.
Meglátjuk milyen lesz, de hogy mikor látjuk meg, azt nem tudom. Történt ugyanis, hogy anyám felhívott, hogy nem jön ma a festő, meg holnap sem, mert elesett a létrával. Mondtam, hogy nem kéne annyit innia... Tegnap este már kiakadtam, hogy félig bevakolta a tiplijeimet. :)
Nem baj, lesz ideje az asztalosnak a bútorokkal. Ahogy kolléga mondta, elég ha minden nap húz egyet a smirglivel...

Libbenő szári és fűszeres jakvaj. Ebben a katalógusban megtalálható mindkét szín (17. és 25. oldal). Ezt a kettőt választottam.
http://www.pillertuzep.hu/pdf/festekek_akzonobel.pdf

Nem hozzák ma a konyhabútort sem, majd csak csütörtökön. :D
Nah. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése