2009. december 1., kedd

Na, most mit

Az ember azt gondolná, ha számítástechnikai cégnél dolgozik, akkor egyszerűbb laptopot vásárolnia, mert tanácsot kaphat a kollégáktól. A probléma az, hogy helyettesítenie kell majd az asztali PC-met is, amit anyám fog megkapni. Vagyis nem melegedhet, ha egész nap megy, kell rá elég hely, és elég gyorsnak is kell lennie.
Zoli kedveli az Apple-t, bár az duplája a többinek, 250 ezer körül kezdődnek. Gabi azt mondja, hogy Asus. Zsolt azt mondja, Lenovo/IBM, Máté a Thosibára esküszik. Csaba Dell-t mond, hogy megbízható, bár általában drágábbak. Imre szintén IBM-et akar mindenféle + aksi, meg ez az amaz, de használtan, mert úgy jobb gépet kaphatok olcsóbban (vagy ki tudja, hányszor csókolta meg előtte a betont...) Tamás azt mondja, a Dell-nél vannak mintásak, egyedi mintával, színnel rendelhető. Nézegettük a paraméterek szerint is: vinyó, kapacitás, proci, felbontás - 700 valamennyi kevés függőlegesen, de nem kevés, nem kell nagyobb felbontás...
Sanya azt mondja, szerinte mindegy, csak ne adjak érte többet 150 ezernél, mert nem éri meg, fél év múlva felét éri. Találtam illatos Asust is. Úgyhogy, mint nő, én már csak annyit tudok az egészhez hozzáfűzni, hogy nem akarok feketét, vagy ezüstöt. :)
Lassan úgy érzem, mint Ági, valaki bökjön már egyre és fizetek... :))

5 megjegyzés:

  1. Asus. Fehér.
    (És nem konyhai robotgép!)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is gondolkodtam Apple-ben, de mikor megláttam, hogy 2-3-szor annyiba kerül, mint egy "normál"(200-250 ezernél kezdődnek)... Ma mondta az angoltanárnőm, hogy szerinte Londonban biztos olcsóbb. Új-Zélandon könnyen szervizelhető?
    Asusból akkora választék van, hogy elveszek benne... :D Azért piszkálja a csőröm az a DELL egyedi mintázat és gravírozás, de még nem találtam róla semmi konkrétumot.

    VálaszTörlés
  3. Jah, ma megkérdezte az egyik kolléga, hogy mire szeretném használni, és mikor mondtam neki, hogy az asztali PC-met is helyettesítenie kell, akkor kiröhögött, hogy olyan "gyenge notebookokat már nem gyártanak"... :D

    VálaszTörlés
  4. Itt egy Dell beszél :) Na, velünk sem leszel okosabb. De végülis bizonyos feltételek mellett mind ugyanazt nyújtja, úgyhogy hallgass a szívedre és válaszd a pirosat. Mert az legalább szép is. :)

    VálaszTörlés