2009. december 11., péntek

DELL

Tegnap este megérkezett a hófehér DELL laptopom, egyéb kiegészítőkkel (320 GB HD, 2 GB memória, dual core2 vagy mi proci, ATI videokártya, webcam, hang, wifi, 6 cellás aksi, DVD író olvasó, bluetooth, 7in1 kártyaolvasó stb.). Máté felblattyogott hozzám, hogy lemegyek-e megnézni. Hát persze. Kicsomagoltuk, feldugtuk a töltőre, megnéztem életem első Linux programját és free office-át. Pingvinnel együtt jött, és hát, mielőtt levakarjuk, legalább nézzük már meg milyen...
Megnéztem a laptoptáskát is, szürke, anyagba nyomott virágokkal, nagyon nőcis. Főleg, hogy fel kellett ismernem, hogy nem csak az emberekre érvényes, hogy "kifordítva mindenki rózsaszín" hanem a táskára is. Belül ugyanis nagyoncsajosrózsaszín. Ehhez természetesen egy rózsaszín pendrive-ot is kaptam... :) És ha belegondolok, hogy Csaba először rózsaszín laptopot akart nekem rendelni... :))
Felszerelkezve mentem fel Szilvihez telepíteni, aminek persze az lett az eredménye, hogy nagyobbrészt nem én telepítettem, hanem Máté és Szilvi. Egész egyszerűen kitúrtak a gép elől... :)) Szilvi még a táskám is lenyúlta volna szíve szerint. :)
Persze a Linux levakarása nem ment olyan egyszerűen, mint gondoltuk, nem engedett "particicionálni", de végül Máté valahogy kifogott rajta. Úgyhogy hazahoztam, itt figyel az asztalomon, már csak át kell tennem rá a netet, át kell másolni a 16 giga adatállományt, néhány programot letöltenem még a Netről és kész.
Valószínűleg még ebben az évben beüzemelem teljesen. :)
Aztán még majd szereznem kéne egy wifit, és akkor anyámnál is lenne Net, nálam is lenne, és anyám kedvére böngészhetne és kaparhatná össze a vírusokat a világhálóról.. :)
Hú, már előre látom, amikor felhív a melóhelyemen, hogy eltévedt a Neten... :D

Kérésedre, Ági. :) Egy laptop, egy tatyó és egy pendrive.

6 megjegyzés:

  1. képet. Képet róla! A táskáról is! A pendrive-ról is... :) lássuk azt a rózsás színt.

    VálaszTörlés
  2. Az lett volna az igazi meglepetés, a laptop is rózsaszín lett volna belül... :)

    VálaszTörlés
  3. köszi a képet! Igazán csili-vili! :)
    belül rózsaszín? Inkább rózsaszín ÉS "szőrős"!
    Micsoda piaci rés!

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan védesd le... :) És betörsz vele az új-zélandi piacra... :D Meglesz az első marketinges, akinek sikerült. :D

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! sok örömet benne...alaptoptáska tetszik...bár az a rózsaszín...hmmmmmm

    VálaszTörlés