2009. december 2., szerda

Mai Nr1

"mi lenne, ha elküldenék végre azt a kurva faxot..."
idézet egy Dr. XY közbeszerzési döntőbiztos asszonytól

Kiemelném, hogy Dr és nő...
Valamint megjegyezném, hogy azt a bizonyos papírost még aznap elküldtük, mikor kérte.
Valami hasonlóval találkoztatok Új-Zélandon, Kanadában?
------------------------------------------------------------------
És amin nagyon nevettünk, informatikai osztályvezetővel folytatott beszélgetésem:
- Miért érdekük önöknek, hogy a cégük frissítést küld a mi intézményünknek a programhoz, vagy hogy egyáltalán az idekerüljön?
- Az a program már ott működik, egy XY állami intézménnyel kötött keretszerződés miatt
- Csak csodálkoztam, hogy én ilyen számlát nem igazoltam le soha
- Nem is, mert nem önök fizetnek érte, de gondolom Önöknek is van az YX állami intézménnyel minimum egy megállapodásuk erről
- Én azt nem láttam még, de mindjárt megnézem... Oh, tényleg van vagy 5 szerződésünk velük... De jó, hogy írtak, mert ez teljesen kiesett a perifériámból, és tényleg nincs mentés az adatokról sem, de akkor ma intézkedem. (megj.: kb 5 év bevitt adatai...)

Főnököm megkérdezte, hogy miért nem kérdeztem meg, hogy mennyit szeretne fizetni, 10%-ért elintézem nekik... Basszus, nem jutott eszembe. :))

2 megjegyzés:

  1. Hmmm...ez senki szájába nem illő....de egy értelmiségit különösen negatívan minősít!

    Mivel én nem dolgozom munkahelyen, nincsenek ilyen jellegű tapasztalataim . De azt tudom, hogy a dolgozók sokkal öntudatosabbk és bátrak, semhogy ilyet megengedhessen velük szemben egy főnök ( de lehet, hogy itt is vannak kivételek).
    SZia Éva

    VálaszTörlés
  2. A helyzet az, hogy a doktornő nem a felettesem - neki simán visszaszóltam volna-, hanem telefonon hívta a céget, és történetesen belém botlott. Teljesen ismeretlen, soha nem beszéltem vele még azelőtt. Ezzel indított... Nyelvemen volt, hogy ugyanezzel a jelzővel, megmondom neki, hogy már elküldtük, de a jó modorom visszatartott. Főnököm annyit mondott, ha mégis megtettem volna, egy szót nem szól érte, mert igazam lenne.

    VálaszTörlés