2009. december 9., szerda

(+18) A pasi önelemzése

Mielőtt bárki plágiummal vádolna meg, előre közlöm, hogy az alábbi szöveget nem én írtam, azonban kilinkelni nem tudom, mert egy zárt közösség oldalán jelent meg, tehát belépés nélkül úgysem látnátok.

Szóval, a "mű", majd annak elemzése, magától az írótól, okulásra... :) ("mit is akart mondani..." hát, nem azt, amire gondolsz...)

hajnali fél hat lehetett... egy órája ébreszthetett... erőszakosan, ellentmondást nem tűrően adta tudtomra, hogy pótlást követel... mindent akar, ami elmaradt tegnap.... MOST.
az a pisi előtti, klisék nélküli szex volt... semmi csók, semmi enyelgés... elkapott, magába gyűrt, kiszipolyozott... és én örömmel döngöltem az ágyba kicsi testét...
aztán jóllakottan gömbölyödött össze és fúrta a párnába a fejét, míg én hevesen dobogó szívvel, izzadságtól csatakosan gördültem hátamra és kapkodtam közben a levegőt...
öregszem... ki kell mosni az ágyneműt... és már megint minden a sűrű fekete hajával lesz tele... futott át agyamon... de kit érdekel... amíg nem kapok szívinfarktust egy ilyen menet közben, addig leszarom... mosni meg takarítani meg úgyis időszerű már...
hallottam, hogy ásít...
ennyire unalmas volt? -kérdezem kajánul, s rájövök, hogy ma még nem szólaltam meg... száraz a szám és nincs még bejáratva sem...
tudod... -emeli meg a fejét és fordul felém 24 éve minden nyűgösségével- te alapból vagy nagyon hülye, és nem olyan felemelő érzés nekem a beszélgetésekben mindig alul maradni...
pfff... nők...
ha nem nyomod le gyenge vagy, ha lenyomod bunkó... ki tudja mit akarnak, amikor még ők sem...
na igyunk egy kávét...

Az elemzés:
nos... szedjük szét részeire, melyik mondattal mit is akar üzenni az író...
hehe... műelemzés következik...
"egy órája ébreszthetett..."
mivel ugyebár szexuális együttlétről van szó a műben, így az író ezzel a rövid utalással egyértelműen meg akarja mutatni, hogy ő bizony akár egy órán keresztül is képes férfiúi kötelességét teljesíteni.
"mindent akar, ami elmaradt tegnap..."
de azért próbál szerényen utalni arra, hogy ezen képessége nem feltétlenül igaz a nap bármelyik órájában, vagy akár a hét összes napján...
"elkapott, magába gyűrt, kiszipolyozott..."
egy erőszakos, fehérmájú kis cefettel osztotta meg ágyát, akiről kedvesen fogalmaz, tehát ha le is ribancozza esetleg, azt mindenféleképpen szeretetteljesen teszi, és nem is zavarja a leány vérmérséklete... sőőőt...
"és én örömmel döngöltem az ágyba kicsi testét..."
ismét egy öntömjénező utalás a szexuális kultúrára, erőnlétre és teljesítőképességre... egy brutális szétkefélő állat képe sejlik fel... igyekszik ezt a szavak bársonyos leplébe csomagolni... ez a kettősség végighúzódik a műben, valószínűleg az író azon tapasztalatán alapszik ennek alkalmazása, hogy a nők szeretik az erős, ugyanakkor érzőlelkületű, intelligens férfiakat.
"és kapkodtam közben a levegőt...
öregszem..."
mártírkodó, álszerény kijelentések, folyamatosan kompenzálja a korábbi öntömjénezését...az üzenetet el akarja juttatni, de okosan kerüli a túlzott nyomulás csapdáját... rutinos vén fasz...
"ki kell mosni az ágyneműt... és már megint minden a sűrű fekete hajával lesz tele..."
"mosni meg takarítani meg úgyis időszerű már..."
rendszerető, önellátó, és itt jegyezzük meg, hogy indirekte azért az is kiderül, hogy önálló lakása van, egyedül él, maximum átmeneti vendégei vannak...
"alapból vagy nagyon hülye, és nem olyan felemelő érzés nekem a beszélgetésekben mindig alul maradni..."
viccesebb, okosabb, mint a kiscsaj... mondjuk ez még nem ok a büszkeségre, de kiérezhető a szavak mögül, hogy általában ez a jellemző az ellenkező neműekkel való kapcsolatában...
"fordul felém 24 éve minden nyűgösségével"
13 évvel fiatalabb kiscsajt elégített ki a rohadék...
"ha nem nyomod le gyenge vagy, ha lenyomod bunkó... ki tudja mit akarnak, amikor még ők sem..."
folyamatosan elemzi és érti a nők bonyolult lelkét...
"na igyunk egy kávét..."
de szarik rá...
mármint a nők bonyolult lelkére...
összességében elmondható, hogy az író remek csomagolásban juttatja el üzenetét a célcsoporthoz, azaz gyere fel hozzám, szórakoztató vagyok, tiszta a lakásom, és egy állat vagyok az ágyban.

2 megjegyzés:

  1. HAHAH...tetszett a pasi írása, de az elemzésed is! :-)

    VálaszTörlés
  2. Az elemzést is ő maga írta magáról, pont azért mert mindenki próbálta megmagyarázni, hogy ő milyen. Így aztán ön-elemzett.
    Szerintem amúgy elég beképzelt az ürge. Azt már nem tudom megítélni, hogy van-e mire. :) Annyira nem ismerem.

    VálaszTörlés