2009. december 19., szombat

Sokk

Ma munkanap van. Erre a megrázkódtatásra kell ennem egy túrórudit.

Este pedig ledolgoztam a túrórudit, mert egész délután szakadt a hó. Jelenleg 20:36-kor 14 centis hó van az erkélyemen.
wao wao wao

Aztán azt olvastam a Neten, hogy rettentő hideg van. -7 fok. Rettentő. Nevetnem kell... Emlékszem olyan karácsonyra nem egy télen, hogy térdig érő hó volt, huzamosabb ideig -15 fok körüli hőmérséklettel.
Manka Kanadában szerintem csak nevet ezen az enyhe télen... :)))

4 megjegyzés:

  1. :) Van egy ismerősöm, aki Finnországba költözött és egy télen összefutottunk vele otthon, kiskabátban, épp-csak-nem papucsban kóricált a "nagyon hideg" magyar télben. Akkor azt hittem, ronda felvágós, de sztem ma már én is kibírnám úgy otthon :)

    VálaszTörlés
  2. Brrrrr. Nem tudom, meg tudnám-e szokni. :)

    VálaszTörlés
  3. Tudod, itt nincsenek nagyon hideg telek, de az első télen bizony sokat fáztam. A nyirkos hideg UTÁLATOS...nehezebb megszokni, mert nehéz hozzá öltözni. A bőr alá is bemegy... Akkor azt mondtam NZ-n rideg marhatartás van és én egy nagy marha, hogy itt fagyoskodok...Mert azt talán tudod, itt nem jellemző a központi fűtés és a 20 fokos szobahőmérséklet... DE mára már megszoktam, sőt mikor azt mondom 15 fok van, akkor már meleg :-) Néha büszke vagyok arra, hogy én még nem, de a párom már fázik :-) Szóval IGEN, mindent meg lehet szokni!

    VálaszTörlés
  4. Ha máshogy nem, hát veszek egy bundát. :D

    VálaszTörlés