2014. március 19., szerda

ThinkPad

Bevittem ma lapitopit, mert valami mindig megfogja a külső vinyómat, és nem tudom leválasztani. Csabi kolléga azt mondta, megnézi nékem. Épp molyolunk rajta,mikor megjelenik másik kolléga.
Gergő: Kié ez a gép?
Csabi: Katáé.
Gergő: Az nem lehet.
Csabi: Miért?
Gergő: EZ egy ThinkPad.
Csabi: És?
Gergő: Ilyet nő nem vesz.
Én: Most azért mondod, mert nem rózsaszín tolldísszel?
Gergő: Egy nő azt nézi, hogy csilli-villi legyen és rózsaszín. Nem ronda, tömzsi, fekete (ráadásul használtan). Te vetted?
Én: Csabi megkérdezte, hogy tetszik-e, én meg visszakérdeztem, hogy működni fog? Azt mondta, igen. Ennyi.
Csabi: Én mondtam neki, hogy ilyet vegyen.
Gergő: Akkor ezért.

Hiába, "befenyítettem" Csabit, ha nem működik, neki kell megcsinálnia. :D Úgy ajánljon bármit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése