2014. március 19., szerda

Két nappal közelebb a végéhez

Felújítás szappanoperánk ott folytatódik, hogy mikor hazaértem, anyu azzal fogadott, hogy ki kell pakolni a beépített szekrényből, mert belül megy majd a villanyvezeték. De villany már csak az én szobámban van, és az előszobában. Úgyhogy sötétedésig kéne. Megkérdeztem, mit akar látni az üres konyhában és spájzban, ahova pakolni szeretne? Lesz annyi fény az előszobából, amennyi kellene, úgyhogy elhúztam köpölyre, 7 körül jövök :D
Kipakoltunk. Közben lefejeltem párszor a beépített szekrényt belülről. :D Bevertem a fejem, lehorzsoltam az orrom, mert a fóliázáskor bele kellett bújnom basszus, hogy elérjem a belsejét.
Vannak élmények. :) Kozmetikusom megnyugtatott, mikor náluk volt átépítés, három hónapig tartott, a belső lépcsőt megszüntették, kívülre tették, és ő 3 hónapig létrázott az emeletre...
Ahhoz képest, én valóban egy barátságos cserkésztáborban vagyok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése