2014. március 14., péntek

... majd lesz valahogy!!!

... valahogy mindig lesz, csak kérdés, ez mennyire tölti el az embert elégedettséggel... :)
Lakásátalakításba fogtunk. Gondolkodtam hogy a vazze' kategóriába tegyem e, vagy legyen külön valami olyasmi címke, hogy "vazze', vagy olyan, hogy vazze', esetleg vazze', mert leginkább ezek illenek rá.
Ott kezdődik, hogy anyám betervezte tavaszra, azaz mostanra. Kezdeti lelkesedése nagy volt, hogy majd mindent becsomagolunk, raktárba, mi albérletbe... Decemberben mondtam neki, kezdje el szervezni, utána járni, lehetőségeket keresni, csempét választani, konyhaszekrényt terveztetni, árajánlatot kérni róla, mert ez nem úgy megy, hogy egyik nap gondol egyet és minden elintéződik. Az csak a milliomosoknál működik, mert ők meg tudják fizetni, hogy naaaaaaaagy, erre szakosodott cégek, jó sok százezerért rögvest ugorjanak nekik. Válasz:
- Hagyjál békén, nem érdekel most, majd lesz valahogy...
Hiába no, Lujzika a Farmvillen érdekesebb volt.
Lényeg. Ablakcsere megvolt. Vakolásra vár. Ez volt a kisebbik hercehurca, már akkor elkezdet kipakolni, hogy az ablakosok hozzáférjenek az ablakokhoz. Kicsit csodálkoztam, hogy mennyi mindent kirámolt, mondtam is neki, hogy ennyire azért nem kell, elég, ha hozzáférnek. (Végigcsináltam a saját szobámban, volt tapasztalatom.) Lényegtelen, ráhagytam, csinálja. Ablakcsere megtörtént a szobájában és a konyhában is.

Második felvonásban felhívta a villanyszerelőt, hogy mikor tudna jönni dolgozni, mennyiért stb. Még falba vakolt vezetékeink vannak, csövezni, vésni kell, földelés kell.
Egyszer csak felhívott a melóhelyemen:
- Volt itt a villanyszerelő, felmérte, ad árajánlatot.
- Jó. - Tártam szét a karjaim gondolatban, most erre mit mondjak?
- Majd jön még, és akkor majd te is, elmondod neki, hogy mit szeretnél.
- Mikor?
- Azt nem tudom.
- ????
Gondolkodóba estem, hogy bakker, ezt a rumlit, anyámmal, így, eképpen, ilyen formában, ezzel a szervezettséggel és információhalmazzal, nehéz lesz egy fedél alatt átvészelni. Albérlet kell, szállás kell, menekülni kell. Elkezdtem felkutatni szállásokat, hol mennyiért. Na de foglalni nem tudtam, mert ugye úgy nem lehet, hogy majd jövök valamikor, és majd távozom valamikor úgy február közepe és május közepe között. Illetve lehet, ha valakinek sok pénze van és ki tudja bérelni olyan hosszú időre a szállást.

"- Majd lesz valahogy."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése