2014. március 14., péntek

... hogy mi van?

Ott tartottam, hogy szálláskutatás, nézelődés, járólapot kezdtem el keresni a neten a szobámba, honnan, milyet, mi tetszik, elérhetetlen messzeségbe - Debrecenben láttam nagyon jót, ki is szállítják, szó se róla, na de azért mégis megnézné az ember előbb, nem? Amúgy nem, de erre majd visszatérek.
Mondom anyámnak, ha zöld csempét akarsz, kezdj el keresgélni, mert én nem keresek helyetted, én zöldet tuti nem akarok, ha nekem kell beszerezni, nem lesz zöld, arra mérget vehetsz. Max akkor, ha egyedit csináltatok és belevésetem a zöld járólapba a Fradi sast.
Azt kérdi tőlem, hol van a környéken ilyen bolt. Hát mondom, mit tudom én... Nem járólapoztatok én minden héten. A fürdőszobához a Jászberényin vettem a Zalakerámiában, kinéztem a netről, odamentem a burkolóval, elhoztuk, ennyi. Van ott még más üzlet is, majd nézek még a netről pár üzletet, de én ki nem mászom a Jászberényi útra, mikor ő egész nap itthon van. Fogja kézen a szomszédot és menjen el vele megnézni. Kísérgette eleget a MÁV kórházba meg a tököm tudja hova, most ő is viszonozhatja.
Eltelik egy nap.
- A szomszéd nem jön el velem.
- Itt egy lista a környéken, de ezeknek nem lesz olyan nagy választékuk, és zöldben meg pláne nem hiszem.
(Soroksári út, Üllői úton kettő, Ady Endre út stb.) Én közben találtam a 17. kerületben, hol máshol, mint BKV-val 1,5 órára, ami tetszett látványtervben. Felhívtam. Küldjem el a paramétereket mire gondolok. Nosza kiválasztottam 3-at, plusz egy kültérit a teraszra majd; egy kivételével mindegyik raktáron van. Ollé.
Múlt hét kedd környéke
Anyám felhív a munkahelyemen, hol máshol, mindig ott kell, este nem tudunk ilyenről beszélni, mert akkor nem tud gyorsan lerázni, és még kérdéseket tennék fel, amire válaszolni kéne.
- Jövő hét utáni héten kedden kezdenek a villanyszerelők.
- Jó. :o - Gondolatban kar széttár, én még nem beszéltem vele, nem volt alkalmam elmondani, mit szeretnék, mit hova stb. Na, gondoltam erről ennyit. Tuti nem tudja, hogy szeretnék még egy villanyt a falra, hogy kell egy gyengeáramú vezeték a kábel TV-nek, telefonnak, modemnek, routernek, a toronyóra láncának stb.
Következő kérdésem, mert gyorsan vágott ám az agyam, mint a villám:
- Meddig tart kb?
- Azt nem tudom, majd megmondják, még jönnek addig, mert jön burkoló is még, hogy megnézze. Valami ismerőse.
- Ahha... :o
Szállás tovább keres, érdeklődés, most már legalább a konkrét dátumot tudva, hogy mikortól, és onnan valszeg minimum 2-3 hét. Sikertelen művelet, teltház. De nem adom fel.
Anyám közben elment a Baumaxba, kb 6 villamosmegállónyit volt hajlandó megtenni a csempéjéért. Látott olyan járólapot, amilyenről beszéltem. Kedden este meló után elmentünk megnézni. Siralmas volt a választék számomra. Lényegtelen. :) Megemlítettem neki, hogy én szeretnék elköltözni ha sikerül, amíg tart ez a cécó, legalább a szabad ágyban nem kell gondolkodni, hogy hol tudok aludni. Kerestem több helyet már, de még vagy nem érkezett visszajelzés, vagy nincs hely. Fintorgott, de nem szólt semmit.
Másnap, szerda. Felhív, szintén a munkahelyemen. Hol máshol?
- Beszéltél az albérletessel?
- ???
- Hát, akit mondtál, hogy kerestél. Mert akkor én is mennék.
- Teltház. De az nem albérlet, hanem szállás. Albérletet nem találtam rövid távra, csak hosszúra, havi 80-90 ezerért alsó hangon, az meg felejtős, nincs pénzem havi 80-90 ezres albira egy évig. A nekem sok.  - Közben kavarognak a gondolatok a fejemben, hogy nem úgy volt, hogy a szomszédban alszik?
- Jah, és csütörtökön jön a burkoló meg a villanyszerelő, jó lenne, ha itthon lennél.
- ???? hogy mi vaaaaaan?
Hazamentem, piszkosul összevesztünk. Hogy min? Inkább nem részletezem, de felhúzta az orrát, mert semmi épp érve nem volt, mindet szétszincáltam. Lehet, elgondolkodott, mert másnapra lejjebb került az orra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése