2014. január 30., csütörtök

Speedbody és én

Nem mindennapi élmény, amikor az ember direkt áramot vezettet a testébe :D
Ki kellett próbálnom :D
Első nap. Azzal kezdtem, hogy az edzés előtt visszamentem az öltözőbe elpakolni. Mikor jöttem kifelé, Ági (edző), már elindult keresni:
Ági: Már azt hittem, hazamentél... 
Cath: Nem merek, utánam jönnél... :D
Öltözés
Ági: Te, milyen ruha van rajtad? Biztos ebben akarsz lenni?
Cath: Miért, mi bajod vele? 
Ági: Nem mondta senki, hogy pamutba gyere? Legalább 80-85%-osba?
Cath: Nem. Figyi, a melegítőre az van írva, hogy 100% cotton. Igaz, a piacon vettem, lehet, hogy 100% hamisítvány.
Ági: Nem baj, majd most kiderül :D
Cath: Ahan, ha égnek áll a hajam, akkor hamisítvány... 
Spriccelés
Cath: Jesszus, teljesen lemosol? 
Ági: Otthon már nem kell tusolni... :D
Cath: Ami azt illeti, tényleg kellemes meleg. Hozhatom kimosatni a többi ruhát is? :D
Öltözés
Ági: Ez a (polyfom)szőnyeg azért van leterítve, hogy ne szikrázzatok. 
Cath: What? Azt hittem, a hullák vannak alatta...
Ági: Azok is, úgyhogy nem nézhetsz be alá... :)
Cath: Nem a hamujukból van véletlen a szőnyeg?
Ruha felvéve, állok harcra készen, Ági közben matat a gépen.
Cath: Úgy nézek ki, mint egy szárazbúvár.
Ági: Van még víz, kérsz? :D 
Cath: Figyi, mi az a fekete kereszt ott a gépen? Az a likvidáló gomb? Meg előjön rá a halállista?
Ági: (Kerek szemekkel néz...) Milyen kereszt?
Cath: Jah, már látom, az a plusz jel akart lenni, a mínusz jel felett... 
Ági itt kiakadt, fejét fogva nevet.
Cath: Na, melyikünk fog ma előbb elfáradni? :D
Ági.: Azt sem mondta senki, hogy a nyelvedben is izomláz lesz, összeragad a szád, és nem fogsz tudni beszélni?
Cath: Óh, akkor a kollégák örülni fognak. Fel fog pörögni a biznic! Felváltva fognak nekem bérletet vásárolni ide. :D

A többire nem emlékszem, mert kirázódott a fejemből :D
Annyi még, hogy anatómiailag elcseszett egyén vagyok. Amíg állva tornáztunk, semmi bajom nem volt. Háton fekve, mintha gyomron rúgtak volna. Kiderült, hogy a csuklyás izomra rakott tappancs okozza. Hogy hogy, azt nem tudjuk, de az. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése