2014. május 26., hétfő

70. nap és még nincs kész

Hétvégén nem unatkoztam, az biztos.
Piac, teregetés, Europark, matracos, DM délelőtt.
Délután pár mázsa könyv felcipelése a garázsból az elsőre, téli-nyári cuccok cseréje, polcáthelyezések a szekrényemben, kitaláltam, mi hova kerüljön, és még vagy két másik mosás. Valamikor 4 körül olyan melegem volt, hogy lementem a trafikba hideg üdítőért, náluk a hűtőben mindig van.
Fél 3-kor ültem le egy fél órára, amíg kajáltam, közben néztem az F1 időmérőt. Aztán folytatás: pakolás, könyvfelhordás stb.
Vasárnap 8-kor elmentem szavazni. Mosás. Virágvásárlás (szakadó esőben), virágültetés, régiek rendbe tétele, még pár mázsa könyv és egyéb cucc felcipelése anyámnak. Maradék ruhák selejtezése (fájó, hogy a 34-es ruhák már nem jönnek rám :/ ). "Szir-szar" cuccok pakolása, iratok rendezése, cipős dobozok rendbetétele maradt késő délutánra.
Az est fénypontjaként még összeszedtem a pormacskákat, felmostam, és beüzemeltem a TV-met. Annak örömére, hogy van kábel TV-m, meg is néztem gyorsan a Poirot a Story4-en.
Ma voltak az asztalosok, elvileg vitték a kis tartómat az asztal alá, amire felrakom majd a hosszabbítókat, modemet, routert. Lemérték a fogast is, meg a polcot anyámnak, meg fúrtak lyukakat a matrac alá. Pénteken jön a matracom elvileg.
Még egy széket kell majd vennem a szobámba. Egyelőre azt sem tudom, hogy hol és milyet.
A festőt próbálom még majd megfűzni, hogy a teraszt korlátját szedje rendbe. :D
Hú és még csillárom sincs. Ami volt, azt eltörték.

És hogy halmozzam az élvezeteket, holnap szike alá fekszem, és még szerintem egy gyökértömés is várni fog rám vagy a héten, vagy a jövő héten. Holnap kiderül.

Soha nem lesz vége...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése