2014. május 15., csütörtök

Utóbbi napok

Voltam fogászati kezelésen. Ízorgia. Már az átöblítő folyadék is olyan keserű, mint a méreg. Aztán jött az antibiotikum a fogamba és egy szájfertőtlenítő bónusznak, mert valami kicseszte az ínyem egy helyen. Egyik szarabb volt mint a másik. Nem tudtam, hogy nyeljek vagy köpjek.
Aztán eszembe jutott, hogy penicillin érzékeny vagyok, megkérdeztem, hogy ugye nincs benne? Mivel valami cilin féleséget tartalmazott, doktornéni jobbnak látta kicserélni. Hát, az sem egy rumos kókuszgolyóra emlékeztetett...
Ma meg ülök itthon a fos időben, és szagolom a friss mázolást. Tárva nyitva ajtó, ablak, hogy száradjon.
Isteni a büdös hidegben.
És még hajat is fogok mosni, jut eszembe.

Tegnap kozmetikusom is felnyitotta a szemem. Azt mondja, nézzem meg az állatvilágot, hogy élnek az oroszlánok. A nőstény vadászik, alázatosan odaadja a vadat, hogy "Gyere (elolvadva liheg, liheg, liheg), egyél, neked hoztam....".
Na, mondom, neeeee.... Én együtt akarok vele vadászni, nem csak neki! Vagy maximum rá, és lesz egy oroszlánbőr ágyelőm. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése