2010. március 1., hétfő

Mr Darcy

Nem tudom, mennyire említésre méltó, de elég vigyorogni való, hogy anyám netezni tanítom... Ott kezdődnek a gondok, hogy vagy a gép gyenge (enyém volt, és közvetlen ADSL-lel egész jól ment), vagy nem jól állítottam be valamit, vagy a hálókártya rossz, de gyenge a jel, némely oldal lassú, és folyton ki kell vennem, és be kell dugnom, hogy elinduljon a Net. Kolléga megkérdezte, hogy ezt anyám miért nem tudja. Hö. Kezdjük ott, hogy addig eljut, hogy elindítja a böngészőt, de mikor az bejön, minden egyes alkalommal meglepődve és szitkozódva tapasztalja, hogy a "névtelen" fül jelenik meg. Két hét után, tegnap esett le neki - amit kb. 100-szor elmondtam, és megcsináltattam vele -, hogy, ha nem írja be, hogy hova akar menni, vagy nem kattint oldalt a kívánt oldalra, magától nem találja ki helyette a gép... A többi már csak hab... DE! Ma eljutottunk odáig, hogy épp fürödtem, mikor gondja akadt, és mire kijöttem, megoldotta... Ollé... :)
A másik mosolyogni való, hogy kaptam újabb angol nyelvű DVD-t, és most Elizabeth nagyrészt lecserélődött kéthetenemaludtamésszenvedekaszerelemtőlvilágfájdalmamvanfejű Mr Darcyra...



Na ennek már én sem tudnék ellenállni... :)
De ilyen úgysincs. :)



(csöpp. :p)

4 megjegyzés:

  1. Cat ne csináld máááár egy ilyen pasihoz nem megy hozzá az ember! Eltudod képzelni, hogy egy csöpögő csap (éérdekes miért pont ez jutott eszembe :))) )felett csak I love, Ilove, Ilove youzna? Te meg szerelheted a csapot. Igaz, hogy ha állandóan csak csókolózik, akkor nem tud enni, így kevesebbet kell főzni...de akkor is :)) A vasárnapi Twilight után ez nekem már sok(k) volt. :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Azért tudtak ők veszekedni is. :D
    Amúgy biztos a "csöp"-ről jutott eszedbe. :D Twilightot nem láttam.

    VálaszTörlés
  3. Cat, az ilyen pasihoz tényleg nem megy hozzá az ember :-)

    Ezt nem láttam amúgy. Sajnos K. Knightley-t helyből nem állom. V. csak úgy hívja, ropinő.

    VálaszTörlés
  4. Hát, tényleg elég deszka :) Amúgy eszembe jutott, hogy há' basszus, minek szerelném én a csapot, mikor "évi 10 ezerből, meg a a birtok szánalmas feléből" fussa neki rá :D Nekem amúgy semmi bajom Keirával azon kívül, hogy tényleg lapos. :)

    VálaszTörlés