2006. május 23., kedd

ha haragszom... :)

Volt egyszer egy Volánbusznál dolgozó pasim. Szép nagy cég... Aztán egyszer valamiért mérges lettem rá. Vettem egy képeslapot. Megkértem egy barátnőm, címezze meg. XY, VOLÁNBUSZ, gk vezető, rendszám, útvonal... Szövegrészbe csak ennyit: "Jó a feneked. X". Megkértem, dobja is be az utcán egy postaládába.
Bécinél egyik este csörgött a telefon, a forgalmiból keresték. A kolléga úgy köszönt el, hogy "ja, és jó a segged Béci". Magyarázat semmi. Másnap meló... Kollégák jönnek szembe... "Jó reggelt, jó a segged...", "Hello, jó a segged Béci", "szia, de jó segged van...". Ez körülbelül két hétig így ment. Mikor felhívott telefonon, és elmesélte a történetet, potyogtak a könnyeim a nevetéstől. Egy darabig még ki volt téve a képeslap a buszba, hogy hátha jelentkezik, akitől kapta... Soha nem vallottam be, hogy én voltam, bár gyanus volt neki, hogy ennyire lökött csak én lehetek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése