2014. október 10., péntek

Feltörtem, mint a talajvíz

Társkereső-közösségi oldal.
Van ugye egy adatlap: külső adatok, mi célból regeltél (pl.: keresed a nagy Őt, csak ismerkedsz, társat szeretnél, csak komoly kapcsolat érdekel stb. - nálam ez utóbbi szerepel), valamint írhatsz magadról és arról, hogy milyennek képzeled el azt, akivel szívesen találkoznál. Evidens, nem?

Ehhez képest:
- milyen célból vagy itt?
 - hogy idióta kérdésekre válaszolgassak, baszki, AZÉRT... :D

- kit keresel?
- aki tud olvasni :D ..., olvasd el az adatlapomat, légyszi!
- én tudok írni is, olvasni is, te is? szeretsz szexelni?

- Mi tesz Téged igazán boldoggá az életben?
(Oh, gondoltam, te vagy az én emberem, épp most írtam a blogomba, ami mellesleg az adatlapomon is szerepel linkként, humor pedig alapfeltétel... :D )
- http://www.ikeepsmiling....i-kell-boldogsaghoz.html
- Én a Te személyes véleményed kérdeztem. Nem pedig egy társadalmilag elfogadott, közkedvelt, becsatolt linket. :,)) Lenne kedved ismerkedni? :,)

Ó a tököm, de feltörtem a blogommal. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése