2014. szeptember 18., csütörtök

Régen pakoltam hosszú hétvégére

De most megint.
Anyám elvitte Erdélybe a kisebbik sporttáskát, így nekem maradt a nagy. Ezzel csak az a baj, hogy addig pakolja az ember lánya, amíg van benne hely.
Most, hogy bepakoltam, és végignéztem a hajóbőröndnyi cuccon, meg kellett állapítanom, hogy amíg Pécsre jártam suliba minden második hétvégén 3 napra, harmad ennyi cuccom sem volt, és abban benne volt a füzet, toll, beosztások, meg a többi...

Pakolás közben meg olyan remek dolgokon járt az agyam, hogy vajon azok a pasik, akik kivették a pénteki napot, de csak este jönnek le a céges banzájra, vajon mi a fenét csinálnak előtte? Kozmetikus, gyanta, szempilla festés, pedikűr-manikűr, műköröm??? De komolyan!

Jah, majd' el felejtettem, nyertem ma 10 ezret a lottó Joker Jolijával. Dől a lé... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése