2014. június 27., péntek

Eloise edzésterve

- Mellékesen , hogy megy a falnál ülés szék nélkül?! Én szolidalitásból tegnap csináltam 5-5-2 percet. - Sehogy. Olyan fos kedvem volt egész héten, hogy még edzést is kihagytam. Ma akarok majd otthon. Lemenni most nem tudok, mert be vannak zárva. Valami céges banzájuk van. Én szolidalitásból ittam, hányingerig... :D
- Hááát.... büntiből akkor: 50 fekvőtámasz, 20p falnál ülés, 600 felülés, 200 guggolás Mind1 hogy variálod, de ezt ma le kell nyomnod :D Uutánna ihatsz :D
- jó, odahúzom a széket a falmellé :D
- Nem
- Deho'nnem
- Felhívom anyudat... Ő lesz a felügyelő :D
- Na ő aztán... Attól kikészülne, ha nézné :D
- Nem. :D Büntiben vagy.
- Hüpp hüpp
- Hoppááá... ca sokkal jobb lesz :D mingyá' írok neki :D
- Neki aztán írhatsz, szabin van :D
- :D Miért? Nem érdemli meg :D
- :D Ezt mond neki.
- Esélyes... :D majd beugrok hozzá.. ;) Hólapátot vigyem? Hátha meg kell győzni... :D És akkor te mé nem vagy szabin(vele)? Ez most jutott eszembe :D
- Mert nem hívott, úgyhogy két hólapátot vigyél :D :D De nem bántsd, még szükségem lehet rá :p ---------
- Te már otthon vagy? Gyakorlatok hogy haladnak?
- 3 nagy korty jager megvolt :D
- ó h kabbe :D Én nem emlékszek, h ez benne szerepelne az általam leírt edzéstervben.
- :D :D :D
- Jól van. Betudom protein mixnek :D majdnem ugyanaz
- Mit akarsz? 56 fajta gyógynövény van benne :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése