2013. szeptember 27., péntek

Kedves Naplóm alias Judith :)

(részlet)
Aztán felvirradt a ma reggel. Korán ébredtem. Nem tudom miért. Érzem a hasizmom is a tegnapi "edzés" után. Azért idézőjelben, mert 120 hasizom azért még nem edzés.
Aztán bejöttem reggel a melóhelyre, és fentem a fogam a tojásrántottámra, amit otthonról hoztam, de megint bevizesedett az alja a párától. Megpróbáltam leönteni alóla az egyik szoba mosdókagylójába, de az lett a vége, hogy beleborítottam majdnem az egészet. Remélem, a kolléga nem szokott belehugyozni.
Ez is egy jel, hogy ne zabáljak. Bár, tegnap alig ettem valamit. Két paprikát meg paradicsomot nem bírtam letuszkolni a torkomon tegnap reggel. A kb. 4 deci bablevesből ki kellett hajítanom a répát, mert nagyon rossz íze volt, a lé nagy részét is kiöntöttem, amikor a bab kifogyott, mert ugye tejfölös és én meg laktóz érzékeny vagyok, vagy mi, és különben is tele vagyok. El is gondolkodtam, hogy vagy beteg vagyok, vagy szerelmes.
Aztán készítettem egy kávét ma reggel még. Összement benne a tej.
Szerintem ma Cuteass is (ahogy te hívod) meg fog bántani valamivel, akarátán kívül is akár, mert úgy lesz teljes a mai napom... :D

Hurrá optimizmus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése