2013. szeptember 12., csütörtök

Amikor még... :)

- Emlékszel még a tini korodra? Mikor tetszett egy fiú és ha egymás mellett ültetek vagy véletlenül egymáshoz értetek, az olyan húúúúúúúúúúúúúúúúú????
- Hát én rátettem volna a kezemet a combjára és beledúdoltam volna a dalt a fülébe, majd utánna kicsit megrágtam volna a fülét meg a nyakát. :D

Close your eyes, give me your hand, darling
Do you feel my heart beating?
Do you understand, do you feel the same?
Am I only dreaming, is this burning an eternal flame?
I believe it's meant to be, darling
I watch you when you are sleeping
You belong with me, do you feel the same?
Am I only dreaming or is this burning an eternal flame?
Say my name, sun shines through the rain
A whole life so lonely
And then you come and ease the pain
I don't want to lose this feeling, oh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése