2010. június 24., csütörtök

14. nap Búcsú


Estére két tollaslabda maradt a fészekben. Azt gondoltam, hogy reggelre, mire felkelek, ők is kirepülnek, de nem. Olyan mázlim volt... Az egyikük kimászott a gyékényre, míg én készülődtem, és onnan startolt át a fára, a másikuk meg a fészek szélén toporzékolt, hogy egyedül hagyták. Na, róla még készítettem egy fotót. A fotó után pár másodperccel fogta magát és ő is átlendült a fára. Olyan kis esetlen volt. "Jaj hova szálljak, jajj hova szálljak... " :) Aztán nekiment a fának és a kis karmaival a fa törzsébe kapaszkodott, majd pár másodperccel utána, az alatta levő faágra huppant. :)
El is késtem reggel (vagy 10-15 percet) a nagy madarászásban, de megérte. :)

1 megjegyzés:

  1. Talán majd visszatérnek... :-) De jó volt olvasni a hozzáfűzött kommentárokat! :-) Élveztem nagyon!

    VálaszTörlés