2010. január 25., hétfő

Csomag

Csomagom érkezett. Mikor megláttam, ledöbbentem, mekkora hatalmas doboz.
Mikor felvittem a csomagot a melóhelyemen az irodában, a fiúk ironizáltak, hogy ki küldte, az IRA? Vigyem onnan, még felrobban. Aztán mondtam nekik, hogy ebben elvileg csupa finomság van, na akkor már rögtön az volt a reakció, hogy sehova tovább, ott helyben ki kell bontani. :)
Móni, nagyon köszönöm. :)
Sajnos, a másik üveg összetört, de megmentettem a tartalmát. Nem volt szívem kidobni. Az üveg alja tört össze a gondos felfújható párnácskás csomagolás ellenére.
Nem tudom, hogy emlékeztél-e a dolgokra vagy beletrafáltál, de imádom az Irish kávét (amit most csokiban kaptam), beszéltünk róla, hogy az aszalt cuccok itt milyen drágák (két csomag érkezett), fekete cicás bookmark... :p (na vajon mé'...?? :D), kiwis szerencsepénz... És az elmaradhatatlan saját kézzel készült sütik, a nevemmel ellátva. A többi finomságról nem is beszélve.

Még keresem a szavakat, és csak vigyorgok, mint a tejbetök. :D

4 megjegyzés:

  1. Jó étvágyat! A szárítottakból jó adag brownie készíthető - csak mondom :-)

    (A postások meg monnyanak le...)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda rendes barátok! :-)

    VálaszTörlés
  3. Móni, ha eljut a barnaságig... :D
    Éva, Ági, ugye-hogy, ugye? :D

    VálaszTörlés