2009. augusztus 14., péntek

Még hogy nem tudod megfojtani magad...
Igyál vizet, és közben olvass ilyen naplókat (én letüdőztem a vizet):
apukám világa
Apukámat tegnap megcsípte egy darázs (meggylopás közben, ejnye), amitől egy hatalmas pukli nőtt a mellkasára. Nézegette, majd felnézett, és ezt mondta az anyukámnak:
- A k..va anyját a rohadt darázsnak, mondtam volna neki, hogy a f.szomat csípje, este hogy sikongattál volna már!

Közben Frist eldobta a Jack nevű követ, de Jack megtalálta és eltette.
A fagyi készül a visszanyalásra...
A mosómedve meg előre dörzsöli a tenyerét.
(Mondjuk nem értettem, hogy Frist miért kézzel akarta kihúzni az elültetett kis fát, ahelyett, hogy kiásta volta. Ennyire nem lehet Nyújorki.)

2 megjegyzés:

  1. Ühüm, eszerint a te neved is benne van a

    SELECT nézőnév
    FROM viasat3.nezők
    WHERE műsor like "A férfi fán terem"

    eredményében? :-))

    VálaszTörlés
  2. Benne :) Nem is bánom. Ráuszítottam egy kollégát, hogy töltse le nekem. Csak azt nem tudom, mikor lesz rá ideje. :)

    VálaszTörlés