2009. július 21., kedd

Reménykedtem, hogy hétvégén a Hungaroringre 40 fok (robbanós motorok) és eső (olyan jó kis csúszkálós) lesz. Egyik sem. 26 fok kissé szeles és változékony idő, de eső nemigen várható. Annyira hiányoznak pedig az elmúlt két év eseményei. Massa csőelhúzós tankolása, Hamilton arroganciája, ütközései, amin mindenki jót csámcsoghat, a kicsúszások, sóderágyba beragadások. Idén semmi.
Nem gondoltam volna, hogy valaha ezt mondom, de Hamilton nélkül unalmasabb az egész.

Most bezzeg 30 fok van, és hogy a kolléganő nehogy fázzon, az épület karbantartói bekapcsolták a fűtést a szobájában...
Egy forró radiátort?

Hogy én se maradjak le, gondoltam, hogy na, akkor most adjunk a szaglószerveknek (tojássütögetős munkatárs úgyis mindig balhézik, hogy szagok vannak a konyhában - vajon mitől...???), és készítsünk baconos pirítóst reggelire. Kolléganő viszont elkeserített. Azt mondja, hogy valaki halat evett, és bedobta a cuccost a kukába, ami már most bűzlik, úgyhogy a nap végére az én baconom elbújhat mellette...

Hogy még ez sem jön össze... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése