2009. február 25., szerda

már elkeltem 200 tevéért

Lökött kolléga - többiek egyszerűen csak nem normálisnak nevezték - kör e-mailen udvarol. Hogy melengessem az outlookot, mert biztos fázik, ha lefagy, meg nem tom mit kapott, és hogy nincs benne logika, meg miért nincsenek kis nyuszik a jelenlétiben, meg Hűvösvölgy felé haladva a fák, meg a madarak, meg a nem tudom mik...Hétfőn azzal fogadott a Szilvi, hogy levelet kaptam a Robitól. Csak lestem, mi van...???Ma megint villog az MSN-em, Szilvi, hogy megint levelet kaptam, láttam-e már. Mellette Irisz kolléganőmé, hogy mi van a nyuszikkal? Mi van vazzeh? Zoli kolléga kirohant hozzám, hogy mi van, mit akar tőlem a Robi? Anikó szintén megkérdezte, kissé félve, hogy most mi van?Vazz, ha holnap is küld egy levelet, én megírom neki, hogy Robi, Robi, ne udvarolj, me' má' elkeltem 4 éve 200 tevéért!Szegénykémnek ráadásul van egy bukéja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése