2009. február 17., kedd

kóstolgat...

Ő: A nyakadon felejtetted az előző éjszakai kockacukrokat... :D
Én: ??? (Aztán leesett, hogy a nyakláncomra gondol, ami kis fehér kockákból áll.)
Ő: Lejjebb kellene raknod... ;) Vagy lehet, hogy ott is van, csak nem látszik ???
Én: Szeretem, ha a nyakamat cirógatják. :p
Különben is, mézesbödönbe minek még kockacukor is...???
Ő: Ez most felhívás volt keringőre... :)
-----------------------
Ő: Ne növessz olyan nagy orrot, mint én, mert mindenhol viszket...
Én: Úgy hallottam, akinek nagy az orra... :p
-------------------------------------
Ő: A papírpénzt nem így kell ideadni, hanem a nadrágba tenni...
Én: Add vissza... :)
-----------------------------------------
Ő: Házi feladat. Fordítsd le a mondatokat,amiket diktálok. "Gondolod, hogy meg kéne vennem ezt a melltartót?"
Én.: (Gondolatban: Vajon válaszolni is fog rá?)
---------------------------------------
A mekkora méret az ideális témánkat már nem is részletezem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése