2007. május 17., csütörtök

Visszaszámlálás: 6-5-4

Húha, most nem jön ppp, össze kell kapnom magam, ha nem akarok lekésni az IC-ről. Jé, Őzi, még 15 perc van indulásig és te már itt vagy? :) Hogy lazán nyalom a Várnagyot? Hát, igen, biztos a korral jár, az ember előbb-utóbb megtanul lazítani és már nem olyan görcsös. Egy taxi kéne még az egyetemre, hé, maga, szépfiú, névre jött? Értünk? Wao, akkor egymásra találtunk.
Nah, szóval, igen, én voltam tanár úr, aki azt mondta, hogy inkább megtanulom az összes tételt, ha nem ad felmentést, ne felezgessen itt nekem, de közben rájöttem, hogy nem vagyok olyan bevállalós, úgyhogy mégis... Most miért mondja, hogy fáj a feje, és ennek nem lesz jó vége? Most, mikor pont én jövök... Filmtörvény. És a korhatár bizottságnak 7 tagja van. Nem, nem 5, hanem 7. Mondom, hogy 7. Jó, ha tegnap ez a törvény megváltozott, akkor aláírom, hogy 5. Jah, hogy csak át akart verni... Hát, ez nem volt szép. Oké, azért, hozok egy capuccinot a gépből. Jó, sok cukorral. És nem, nem haragszom.
Hú, vazze, Őzi, ez a kaja jó. De bezabáltunk. Oké, menjünk Sárit nyalni. Banyek, már elfárad a nyelvem.
Jó reggelt tanár úr. De, igen, velünk lesz. Annyira ne tessék összekutyulni a tételeket, mert akkor nem látom, hogy melyikbe vágta bele a Rózsa a műkörmét, mert az Portugália, és azt nem akarja senki. Ez a 4-es jó lesz. Jah, hogy több adatot tudok, mint amit az órán elmondott. Hát, kicsit utnána kutyultam, meg hát, azért érettségiztem történelemből valamikor még a dualizmus után. Igen, láttam, hogy még egy szót sem szóltam és már beírta kollokviumnak az 5-öst, az előbb meg az írásbelimre a másikat, csodálkoztam is, de gondoltam, jó lesz az nekem... Hogy akkor már nem javítja ki 4-esre? Jó, megegyeztünk...
Őzi, gyere már ki, és ebédig írogassunk valamit üzleti kommunikációból is. Aztán kaja, lófrálás. Székesegyház? Ok. Borkóstoló. Még az is belefér. Nem lennék restaurátor, mert leszédülnék a plafonról. De asszem, a bor kóstolás elmarad és jobb ha védett helyre megyünk, mert beduinosat játszom, különben tele lesz még a bugyim is homokkal itt a széviharban. Oppá. Ha csak homok... De vizespólóversenyre nem neveztem be... Jah, hogy a fehér felső mély dekoltázzsal már annak számít? És szarrá áztam? Ezt te mondod? Őzi, nézz már végig magadon.... :)))) És csavard ki a bugyidból a vizet, mert megfázol :D
Banyek, még hogy 12 fok reggel. Hűvös van, de azért süt a nap és szép idő van. De hol a tanárnő? Jöhetne már. Nem verbális kommunikácó. Lenne egy-két kézmozdulata asszem itt mindekinek, amiért előadással szopat minket és még plusz egy kollokviummal összesen egy jegyért. Már kint a fiúk is teljesen meghülyültek. Bélánk hajlott kora ellenére olyan a Luival, mint két csenevész gyerek :)))
Na, sipirc az IC-hez. Még időben vagyunk.
Otthon, édes otthon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése