2007. május 23., szerda

Visszaszámlálás 2

Ajjjajaj, 4-kor megint kelés. Ahan, szóval, Marcsi, te azt mondod, hogy lerakod elé az indexed, hogy neked jó a hármas, nem akarsz jobbat, írja be a felmentést... Sejtetted, hogy bejön? :DD
De banyek, csajok... mi került a lábam közé, hogy kiszakadt a gatyám, és a másik combomon belül is van egy vékony csík, mintha valami éles elvágta volna.. Mibe ültem bele úgy, hogy észre sem vettem? o-óóóóóóóóóóóóóóó
Őzi, megint elfelejtettem, az aranyköpéseid, de leckekönyv leadva :) Várom a bírálatot, szállás lefoglalva államvizsgára és a hétvégére. Akkor megdumáltuk, hogy lejössz hozzám, és a hétvégére is ott maradunk Pécsen, feltérképezzük a pécsi iccaka még nem látott felét, és amolyan "tartjuk egymás a homlokát, és öleljük a wc kagylót" éjszakákat tartunk... Januárban megismételjük ezt a felépést, ok. Annyi lesz a különbség, hogy akkor a síkos úton eljutni a szállóig érdekesebb lesz. Bevállalod? Simán? Jólvan... De figyelmeztetlek, ahogy öregszem, egyre hamarabb leszek spicces :)
Opp, Marcsitól egy sms, hogy nagyon jó hapsi van a 2 órás vonaton: feneke, comja, minden a helyén. Küldjé' képet... Hmmm, Őzi szerint nem rossz bőr, mond meg neki, hogy várjon meg, 7-re mi is beérünk :) De a kallerról is küldj, mert keresem a jóillatút azóta is. Banyek, hát, ez tényleg nem az... Hol a fenében tekereg? :))) Pedig megkérdezném tőle, hogy van-e barátnője és ha nincs, akkor én lehetek-e? :))) Más úgysem teper értem jelenleg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése