2017. december 6., szerda

"Menj arrébb, így kell azt csinálni"

Hófordulós vacsinak lett folytatása, de még csak most érzek hozzá erőt, hogy megírjam.
Úgy benyaltunk valami vírust, ahogy azt kell. Este 9-től fájt a gyomrom, 11-től a fenekemen pisiltem fél óránként másnap délelőtt 10-ig, onnan "csak" óránként. Hajnal 3-kor a sötétben próbáltam kimenni a WC-re hogy hányjak, a sötétben visszaszólt egy hang, hogy foglalt, így fejest ugrottam a konyhai mosogatóba. Párom hajnal 6-ig megúszta, valószínűleg az agya nem fogta fel, mi történik, na de hatkor.... Épp a WC-nél álltam még, miután sugárban jött ki belőlem a maradék cucc, mikor megjelent az ajtóban határozott mozdulatokkal arrébb küldött, és megszólalt:
- Azt így kell csinálni... - majd letérdelt a WC elé, átölelte a kagylót...
 Én ilyet még nem éltem, mint abban a 24 órában. Ezek a nyomorult hányós-fosós vírusok miért nem tudnak kipusztulni, mint a dinoszauruszok?

update: Megérkezett a Hajdúsajt nyereményem. Soha jobbkor 😂😂


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése