2017. augusztus 17., csütörtök

Hangolás

Megismerkedtem egy sráccal, aki profin gitározik. Újra kedvet kaptam, ezért aztán este elővettem a hangszert és felhangoltam. Vicces volt. Életem első önálló gitárhangolása, műkörömmel, hangvilla nélkül, amim van: két botfül, és két bal kéz műkörömmel :D Mivel ugye nincs a fejemben az A hang, mint Beethovennek egy egész szimfónia, ráadásul műkörömmel két húrt hangolok egyszerre (leginkább félre), megcsináltam webes segítséggel "üresben". Felvettem egy másik webes recorderrel. Olyan felvételeket lehet csinálni laptoppal, mikrofon nélkül csak úgy, hogy a hangmérnökök sírva fakadnának. :D Utána még kézzel leellenőriztem, amennyire tudtam felülről lefogva a húrokat, hogy ugyanaz a hang szól-e egymás mellett. Isti látná azt a húrfogást, összekarmolná az arcát. :D Persze nem lett tökéletes, de ma reggel még igazítottam rajta, így már egész tűrhetőnek tűnik. Most várom, hogy a tanár úr leellenőrizze és véleményt mondjon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése