2014. december 13., szombat

Luca nap

Luca napja van. Gombóc. 13. 12 férfi névvel, egy üresen, hátha nem megyek férjhez még jövőre sem.

Kavartam a már levett prézlit, hogy ne legyen fekete a forró sütőben, fél szemem a gombócokon. Másodpercenként néztem ide-oda a két platni között.
Egyszer csak, mire odanéztem a gombócokra, egyszerre kettő lebegett a víz tetején. Gyorsan kineveztem az egyiket nyertesnek, amit jobban a víz tetején úszkálónak véltem, közben a harmadik is jött fel. (A harmadiktól távolabbit neveztem ki nyertesnek, gondoltam, biztos sorban jönnek fel.) Kikaptam a nyertesnek kinevezettet, és mire visszanéztem, a 3. is fenn volt. Mondom, kiba' anyátok, de szerencsére még nem keveredtek, így kikaptam a másodikat is, gondoltam, biztos, ami biztos, megnézem azt is.
Aztán most vagy az, vagy nem az, amit kivettem elsőnek. :D (Nem az üres.) Első sorban D kezdőbetűs keresztnevű pasik reszkessenek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése