2009. június 4., csütörtök

Szexuális meglepi vásárlása

- Jó napot kívánok pkata vagyok, egy lökött kollégáját keresem, PI-t, aki otthonhagyta az összes mobilját és a blogomban üzenget, hogy hívjam fel a központi számon, de nem tudom, milyen központi számra gondolt...
- Pillanat, keresem... Megvan... Kapcsolom önnek...
- Möri? Hello!. Asszem, megalapoztam a hírneved a banknál... :D

Majd 6 óra után következett a már említett TESCO-s bevásárlás.
- Jaj, Möri, paprika, kéne vennem párat.
- Te, figyi, menjünk már arrébb kicsit...
- Mi van máááá? Méééé?
- Kicsit kényelmetlen érzem magam... Szorítottam, de lazítottam egy kicsit...
- Mi van, fingtál???
- Jah :))
- Akkor a másik pultról választok paprikát... :)
- Most miéééért??? :))

Eszébe jutott, hogy kéne vennie borotvahabot. És ha már elmentünk az óvszeres pult mellett....
- Möriiii, segíts választani... Régen vettem ilyen holmit, neked mi a tapasztalatod. :) Melyik nem szakad el? :)
- Ha elszakad, megérzed, ne aggódj!
- Jah. Legkésőbb 9 hónap múlva, mikor beindulnak a szülési fájdalmaim...
- De, de várj, várj, egy ilyen világítózöld nekem is kell. Enélkül nem megyünk sehova. Na de várjál, 30 másodpercig meg kell vlágítani, hogy utána foszforeszkáljon... Nah, hogy is van ez...??? Megy az etyem-pettyem, majd egy hirtelen mozdulattal, "jaj, édesem, van itt egy meglepim..." Nah, már itt röhögés lesz a dologból. És mit csinálok 30 másodpercig? Ott fekszem egyszál gumiban addig?

Már a pénztárnál:
- Azért tudod, hogy mi kéne még ide mellé? Egy zseblámpa...
- És az akció közben, mivel belülről zölden világítod meg a kedvest, láthatod, ha épp szökik egy kis huncut, mert elszakadt... :))) Ott fut, ott fut, kapjátok el... :DD

A kocsinál. Miközben beülök, mellettem áll.
- Te, mitől nőtt meg ennyire a cicid egy hónap alatt?
- Ugyanakkora, hagyjál már!
- Nem, nagyobb!
Közben harmadszorra próbálja meg becsukni az ajtót utánam...
- Mi van, annyira zavarban vagy, hogy már az ajtót sem tudod becsukni rendesen? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése