2009. május 29., péntek

Őzi lelkesedik

Egyik nap néztem a számla egyenlegeimet, és meglepődve tapasztaltam, hogy egész szépen tudok spórolni. Őzi meg is kérdezte, hogy csinálom. Aztán számolgattuk, és azt néztük, hogy 10 hónap alatt, ha semmi nem jön közbe, ki tudom fizetni a diákhitelemet - pillanatnyilag több százezer forint. Őzi tisztára belelkesült, hogy már csak 10 hónap, és akkor jövő ilyenkorra már valahonnan külföldről üthetem a billentyűzetet. Szerinte ez pont egy reális cél, hogy elérjem. A 10 hónap alatt pedig elintézhetek mindet, ami kell.

Ozike üzenete: 10 hónap az nem sok. Azalatt fixen betervezheted, hogy felkészülsz angolból, meg lerendezed az utazáshoz szükséges dolgokat, meg minden. Ez pont jó határidő sztem. Nem sok, ha azt nézzük, hogy milyen gyorsan szaladnak a hónapok, én a helyedben ezt a 10 hónapot belőném. Jövő ilyenkor már ott lehetnél. Ha ezt nézed, már nem is sok, mi? És mennyi tennivaló van addig... Hát basszus csak logikusan gondolkodj... 10 hónap , azt jelenti, hogy kb. jövő március-áprilisban indul a géped. Addig bőven letehetsz egy nyelvvizsgát, kereshetsz már most kint szállást, munkát, ismerősöket stb, megveheted a bőröndöd, kiszelektálhatod a holmid hú anyám, csoda, ha elég lesz rá 10 hónap, hogy végezz mindezzel. Én már most bezsongtam helyetted is... Látni az alagút végét... Ez kurva jó. Ha nem mész, seggbe foglak rúgni!!!
Kata - keep smiling {in the office} üzenete: oh, óóó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése