2007. február 2., péntek

Van Gogh

Elmentem megnézni. Az első benyomás, hogy hiányoztak a napraforgók. Nem vagyok egy nagy műértő, de nekem hiányoztak. Ha már egyszer Van Gogh, akkor napraforgó. :) Nekem legalábbis. A többinek még le kell ülepednie.
Aki elmegy megnézni, annak ajánlom, hogy csütörtökön menjen a hosszú nyitvatartáskor. Érdemes múzeum plusz belépőt venni a Van Gogh mellé, így végig lehet nézni a tárlatvezetéseket (olasz, francia, Van Gogh hatása a magyar művészetre stb.), lehet jazzt hallgatni, és vendégek vagyunk egy italra is.
Van Gogh Budapesten
Rengeteg fiatal jött el tegnap este. Eszembe jutott, amit egy múzeumi felmérés tanulmányban olvastam. A szakemberek véleménye: csupán divat egyes kiállítások, múzeumok látogatása.
Hát, soha rosszabb divatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése