2008. december 2., kedd

zanza

Mikuláscsomag, mikuláscsomag, mikuláscsomag, mikuláscsomag, mikuláscsomag, mikuláscsomag, mikuláscsomag... Fülig ér a szám, ha rájuk nézek...
Szóval, elvittem a házisárkányomat szemészetre. Egyedül nem megy el. Elcipeltem oda, ahova én is járok. 1,5 éve mondták, hogy szürkehályog van a szemén, és most erőt vett magán, hogy megműttesse, mert már nem lát az egyik szemére. Doki bácsi jól meg is szidta. A kb. 15 perces rutin műtét helyett, lehet, hogy 30 perc lesz neki. De utána eldobhatja a szemüvegét is. Remélem...!!! Lesz egy pár kivizsgálás, utána pedig Kistarcsán a megyei kórházban műtik majd. Anyám, soha nem jártam arra még. Na, most majd fogok.
Aztán hazafele bementem kedvenc zöldségesemhez. Megint láttam nála olyan gyümölcsöt, amit még nem kóstoltam. Khaki és naspolya. Egy naspolyát le is tukmákolt a torkomon, mondta, hogy figyeljek, 4 mag van benne. Hát ebben 5 volt. Nem akarta elhinni. Voltam olyan disznó és megmutattam (Vagyunk ennyire jóban, végülis földim, onnan származik, ahonnan anyám is.) A Khaki még a műtétre vár. Pár héttel ezelőtt édesgrapefruitot (pomelo) vettünk nála. Aaaaaaz nagyon fini volt. Láttam nála újhagymát is, naná, hogy nem bírtam ellenállni. Így aztán még a pékhez is benéztem valami friss áruért. Most itt figyelnek az asztalomon, hogy mit írok. De nem sokáig... :p
Mennyi újhagymától leszek még szalonképes holnap???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése