2008. november 11., kedd

amikor kell

Eszébe jutott már valakinek, hogy az aluljáróban árulók (látvány pékség, butik, pék, újságos stb), hova járnak budira? A nyilvános WC még csak hagyján - bár, nem hinném... -, de azok is bezárnak 8 körül. Ezek meg tovább vannak nyitva.
Na, nekem ma hazafele eszembe jutott. Kora este még csak hagyján, hogy leugrottam a 173-asról és berongyoltam egy étterembe a Keletinél, de este 9-kor a külvárosba hova lehet menni a bokrokon kívül?
A Keletiben az éttermi pincér alig nézhetett hülyének, mikor sos egy WC-t követeltem rajta. Azt mondja, 300 Ft, de le lehet fogyasztani, vagy az aluljáró. Mondom mit bánom én, hogy mennyi, csak hagy menjek már... Azért az sem egyszerű... Dobáld be az automatába a 300 ft-ot, majd rángasd ki a jegyet, majd erősen húzd az ajtót is, mert az is mágneszáras. Na, a csigalépcsőre nem figyelmeztetett lefelé, még jó, hogy időben észrevettem a nagy rohanásban... Legbájosabb mosolyomat vettem elő, mikor jöttem kifelé, főleg, hogy a kollégákkal sorfalat álltak az ajtóban...
Azt hiszem, ezután meggondolom, hogy mennyi sós dolgot eszem, és akarok-e tevéset játszani... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése