2006. június 20., kedd

zanza

* Úgy tűnik a TV-n keresztül is zavarba jönnek a spanyolok, ha nézem őket. Ahogy kimentem, rúgtak 3 gólt.

* BM kórház nővére azt tanácsolta, szokjak le a bugyiról. Csak eleinte lesz szokatlan... És ha a pasik tudnák... Cicifixről már úgyis leszokóban vagyok.

* Ki volt téve a ZÁRVA tábla tegnap este, mikor berongyoltam egy üzletbe. Nem nagyon zavart :) Célirányos voltam. Ez volt a szerencsém. Tudtak segíteni.

* Dögös, piros fürdőruhára vágyom :))

* És most piszkosul megtetszett valakinek a mosolygós szeme :)))

* Maszi, nyugodtan megírhatod, ha tetszik a harisnyás képem, én nem sértődöm meg miatta :) Sőt, hízelgő :)

* Jah, Maszi most írta, tény, hogy nem vagyok egészen normális... :)))) De így érzem jól magam. Nem tehetek róla :D Azért szerettek? :))

* Tilla 3 órája rendelte meg az ebédjét, és még nem kapta meg. Azt írja, mérgében ha hazamegy, levág egy tyúkot... Nem tudja ugyan, hogy kell, de olyan macsósan hangzik... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése