2006. január 19., csütörtök

szex és kollokvium

Osztálytársnő elmesélte, hogy alkotott a dékán úr vizsgáján. Csoportos vizsgáztatás történt, ahonnan én előbb szabadultam, ezért neki ki kellett engednie. Utána a székkel sehogy sem tudod normálisan az asztalhoz ülni, és ficánkolt egy sort... Dékán úr, ránézett, és felvonta szemöldökét, mire neki eszébe jutott, hogy én azt mondtam, hogy ezzel a pasival kora ellenére én is összegyűrném a lepedőt... Na, erre majdnem kibuggyant belőle a nevetés, alig bírta visszatartani, ennek következtében elpirult, mire a dékán is elnevette magát, erre barátnőm vörös lett. Azt mondja a csoporttársnő, hogy szerinte tudta, milyen témára gondolt, mintha belelátott volna a fejébe... Hát, igen, így jár az, aki a szóbeli kollokviumon a tananyag helyett a szexre gondol... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése